Kızlar beş senedir bel fıtığı var bende orta dereceli ama ameliyatlık bir durum yok . Ama hamile kalınca ağırlarım çok arttı haliyle fıtığı olmayan birinde bile ağrı yapıyorken bi de beni düşünün 😔 şu an 27+5 deyiz beyin cerrahıyla görüştük sezeryan öneriyorum yoksa ilerler dedi fıtık ameliyatına döner dedi 😔 şu an normal doğum görünüyor ama bu gidişle sezeryan olacak . Sizlerden de var mı benim gibi durumu olan neler yaptınız ya da neler yapmayı düşünüyorsunuz yardımcı olabilir misiniz 😔