Geçen hafta yaptırdım çatı muayenesini. Su felan da patlatmadılar. Normalde muayeneden sonra leke gelebilir diyorlardı,doktoruma sordum rahmine kadar ilerlemedim , gelmez ama olurda gelirse korkma dedi. Normal doğum diyor doktorum da bana elimden geldiğince sezeryan istemiyorum dedi. 39 haftalığız, bende bekliyorum nasıl başlangıç olacak diye ama hiç bir belirti yok henüz😌 kalbini ferah tut ben öyle yapıyorum, nasıl geleceğini o belirlicek, öyle ya da böyle bi şekilde çıkartıcaz bu çocukları 🥰🥰🥰