Pyemsespyemses111 Ayselarel sona yaklaştık ama bebegim ters sezeryan desi doktor ben ısrarla suyu sancıyı bekliyorum belki son dk döner diye cnm valla
Hilall Ayselarel aynen erkekler gününü geçiriyormuş hayirla gelsinler bakalım bende hic sanci felanda yok gayet rahatim😄
Rabia88 MedineDinztrk şuan çok kıskandım 😣 kaçıncı haftanizda ve nasıl doğum yaptınız normal / sezeryan
Hilall Ayselarel tek sıkıntım sürekli wc 10 dk da bir yoklamam başka sknti yok ama.ben daraldim artk doğmasını istiyorum
Birnehirbirdeniz Ayselarel evet cnm erkek sancılarım ara ara oluyor bebek hareket ettikce vajinama sanci giriyor seninde ole mi
Ayselarel Oglumveannesi ya doktor mu söyledi bende sancim kendi gelsin istyrum ama gelmiyor 41 42 ye kadar bekleyen var neden doktorunuz beklemiyor acaba
Birnehirbirdeniz Ayselarel hayirlisiyla olsalar artık hareket etmek çok zor oluyor is yapmakta çok aşırı zorlanmaya başladım ben 😕
Oglumveannesi Ayselarel bekledikce risklerin artacagindan bahsetti suyun azalmasi kakasini yutma gibi.Ben de doktoruma guvenmek istedim.Cunku bekledikce acaba bebek hareket etmiyor mu falan diye kurmaya basliyorum 😣