Çok erken haftalardasınız banada 12+4te %99 kız dedi perinatoloji 13+6 da kendi doktorum %80 kız dedi 29 şubattaki kontrolümü bekliyorum burda o kadar okudumki değişen o yüzden kızım olacak sevincine hiç kapılanmadım korkudan bir oğlum var inşallah değişmez 😊