Aysealli38 bende famera+çatlatma iğnesi kullandım 2 kere ama olmadı tedaviyi bıraktığım ay hamile kaldım, avakodo tüketin, eşinize keçiboynuzu pekmezi içirin, çok stres yapmayın 6 ay çok bi süre değil olur elbette Rabbim aratmasın en kısa zamanda nasip etsin🌸