Bende 9+3 teyim bulantim çok olduğu için doktor vermişti. Bende ilk günler korkudan kullanamadim ilaci. Sonra doktorumu aradım sordum bebeğime bişey olur diye yok güvenle kullanabilirsiniz dedi. Sabahları aç karna bir tane kullanıyorum bulantıma çok iyi geldi