Hamileliği hiç bir zaman yüceltmek taraftarı olmadım ama hamilelik bir kadın için gerçekten zor bir süreç. Ve bu süreçte edilen kavgalarda siz artık karşı tarafı düşünmeyi bırakın, o sizi düşünsün. Madem Kocan hazmedemeyecekti ailenin tutumunu, evlenmeseydi.ailene olan hıncını sana hakaret ederek gösteremez. Ailen arkanda galiba, bence de ailende kalsan bir süre belki aklı başına gelir.