Gulsenkrc benim kimyasal gebelikle yaşadığım düşük üstüne bida adet görmedim bende geciktim zannediyordum, 40 güne kadar normal diye okudum heryerde. Annem bi gün dedi sen bi test al yap diye. Meğersem hamileymişim ☺☺ Yani heveslendirmek istemem ama korunmadıysanız ve öyle bi ihtimal varsa bi test yap derim ☺☺