Tatlisannedilekk Kızlar 6+2hamileyim az önce kahverengi akıntım olduğunu farkettim. Bu kötü birşey mi, yerleşme kanaması olabilir mi, başına böyle birşey gelen var mı? Çok korkuyorum bebeğime birşey olcak diye😭
Hanifee1273 Tatlisannedilekk uzan kendini yorma baktın çoğalıyor doktora git progestan verir . Normal ilk 3ayda yaşanır bu durum 😊
Merbe61 Tatlisannedilekk canım merhaba... Bunu bir da yazamayan cok az hamıle bayan var o haftalar da ge elde herkeste oluyor bendede o haftalarda basladı hıc kanama seklinde degıldı ama doktorlar buna hemen onlem alıyorlar oyuzden acile gıt yada doktoruna hıc korkma sana yardımcı oluyorlar ılac verir vajınadan alırsınız hemen iki gune kesilir... Bız suan 16+3cok sukur o haftalarda oldu bır daha olmadı
Nimet_Gamze34 Tatlisannedilekk bende de aynısı olmuştu. Peçeteye geldi bşraz kan sonrasında kahverengi akıntı oldu. 3 gün sürdü lekelenme olarak sonra geçti. Ama 1 ay sonra falan açık kahve şeklinde akıntım oldu hala da var. Doktor progestan vermişti bir kaç güne bitecek o da. Ama daha kullanmana gerek yok dedi doktorda akıntım var hala dedim ama uygun görmedi kullanma bitince dedi.
Zhrnz Tatlisannedilekk benimde ilkimle.ikincimde olmustu dr gitmende fayda var.ilkimde yerlesmeydi.ikincimde.kese etrafinda kanama vardi onu atiyomus progestan verdi neyseki keseye zarar veren cinsten degildi
EzgiTK Benim de olmuştu canım. Adet kanaması gibi kanama olmadığı sürece korkma demişti doktorum. İçin rahat etmezse doktora görün istersen belki progestan verir. Kanamayı direk kesiyor.
Tatlisannedilekk EzgiTK kanama gibi değil cnm çok afedersin tuvalette peçeteye silince farkettim neye uğradığımı şaşırdım çok korktum 😔
ATLASSSSS Tatlisannedilekk Herkesin başına gelen bişi korkma sakın ama git doktruna progestan verir önlem için.
EzgiTK Tatlisannedilekk evet benim de öyle oluyordu. Bazen 2 gün kesiliyordu geri geliyordu. Sonra progestan kullandım 1 2 gün içinde. Bir ara tekrar geldi ama şuan kullanmayı bıraktım çok şükür bir sıkıntı yok. Üzme kendini boşuna. Zaten kötü bişi olacaksa emin ol engel olamayız mutlaka olur. Boşu boşuna kendini yıpratma.
pamuk32 Tatlisannedilekk canım ben 12 haftaligim başından beri hala da geliyor korkma doktoruna soyle progestan başlar saana her ihtimale karşı
Tatlisannedilekk Hanifee1273 hemen uzandım zaten cnm bakalım biraz dinleneyim geçmezse eşimi ararım doktora gideriz
Zeyk Yerleşme de olabilir başka birşey de doktoruna gitmelisin. Belki progestan vereceği bir durumdur bilemeyiz.
Hanifee1273 Tatlisannedilekk benim demolmıştı canım korkma benim 3-4 gün dürdü kahve lekelenme gibi . Peçeteyi sürünce geliyordu . Peçeteyi altına koy tuvalete gidince bakarsın miktarına , ayaklarının altında da yastık koy bir iş yapma uzan
Tatlisannedilekk Merbe61 Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm, ilk kez böyle birşey başıma geliyo çok korktum görünce yarına randevu aldım inşallah kötü birşey değildir
Tatlisannedilekk EzgiTK aynen öyle cnm Allahtan gelen herşeye razıyım ama şok oldum görünce yarına randevu aldım inşallah kötü birşey değildir
Tatlisannedilekk Hanifee1273 günlük ped koydum cnm ne kadar olucak anlayayım diye ağrım falan da yok ama korktum ister istemez uzandım yatıyorum şimdi yarına randevu aldım içim rahat etsin en azından neden oluyomuş bakalm
Hanifee1273 Vefa83 doktora gidin size progestan verecek büyük ihtimal o geçiriyor . Benim 8.haftamda olmuştu şuan 13.haftamdayım
Tatlisannedilekk Vefa83 geçmiş olsun cnm bnm ilk kez oluyo korktum ister istemez, Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi🙏🏻
Tatlisannedilekk Hanifee1273 Allah sağsalim kucağına almayi nasip etsin inşallah cnm, yarın gidicem doktora
Tatlisannedilekk Nimet_Gamze34 Allah sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin cnm , yarın dokyora gidicem inşallah kötü birşey değildr
Hanifee1273 Vefa83 korkma bende çok korkmuştum titriyordum resmen kusuyordum korkudan . Ama çok şükür birşey olmadı . Sonra öğrendim çevremin çoğunda olmuş bu durum . Geçecek merak etme ilacını al istirahat et canım 🥰
Tatlisannedilekk pamuk32 yarın gidicem cnm randevu aldım inşallah kötü birşey değildir, Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğini🙏🏻
Hanifee1273 Vefa83 gitmiyorum değil gidemiyorum şuan . doktor yok izine mi gitmiş nereye gitmiş bilmiyorum 🤷♀️ . Meslekten dolayı Şırnaktayım burda bir hastane var devlet oda ayın 2 haftası nerdeyse doktor duruyor sonra ha bire yok olup geliyorlar . Başka hastane de yok o yüzden gidemiyorum . Çok merak ediyorum şuanda cinsiyetini ama durumlar ve koşullar 🙁