Ysmogretmen Annelerim merhaba ben bebeğimin kalp atışlarını hala dinlemedim üstelik 49 günlük ve bana haftaya gel dedi doktorum yani 56 günlük olduğunda sizce de geç değil mi?
Asd92 Ysmogretmen canım sağlık ocağına kayıtlıyysan git orada bir dinle için rahat etsin. Az evvel bnm takibin vardı gittin dinledim. Sen bu zamana dek hiç dinlemedin mi?
Sinemin Ysmogretmen canım bende 8. Haftamda duyabildim endişelenme birşey yoktur inşallah benimde ilk gittiğimde kalp sesi duyulmadı bende çok korkmuştum
nurmerve Ysmogretmen canım ben tam 49 günlükken dinledim o zaman 6+3dük ama çok böyle dolu dolu ses gelmedi ekrandan kalp atışını duyduk belki rahat duyun diye haftaya gel demiştir
Mervebenzer 7 hafta deniyor kalp için endişelenmeyin saglık ocagında ben anca 28 haffftalıkken duyabilmiştim hastane 7@Ysmogretmen#7654813
Dygggkcr Zynp01 sağlık ocağında ultrason olmuyor diye biliyorum el doppleri var onunla da kalp atışını karından 20 li haftalardan sonra net duyabiliyorlar