yazannesi Merhaba kızlar, Gebeliğin 21.haftasındayım, son 2-3 haftadır bazı günlerde yemek yememe-şekerli bişeyler tüketmeme-su içmeme rağmen çarpıntım oluyor. Ayağa kalkınca da tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Neler yapabilirim, normal midir yaşayanınız var mı?
Purple13 yazannesi normal korkmayın.yüksek olması sıkıntı yaratabilecek durum. Ayaklarınızın altına birşey koyup yatın dinlenin beslenmenize dikkat edin çok düşerse kötü hissederseniz serum bağlıyorlar benim hep düşüktü tansiyonum