Dün ağlayarak yazıyorum başlıklı bir forum yazmıştım arkadaşlar. Kürtaj olacağım korkuyorum demiştim . Bebeğimin 5 haftalıkken gelişimi Durmuş . Çok üzüldüm dün sabaha kadar ağladım . Bugün antepde özel deva hastanesinde kürtaj oldum . Çok çabuk toparladım eve geldim çok agrım var kanamam hızlı şekilde devam ediyor. Çok zormuş Rabbim kimseye yaşatmasın .