ozlemoz13 bn fazla kilo aldm ama boyumda uzun bide benm kilodan ziyade sanki şişmişim gbi:) tatlıyla aram başlarda hç yoktu hatta tiksindm tatlıdan.ama bu aralar çikolata yiyorm çok oda aman şimdi çikolata olsada yesem diye değil görünce yemem gelio yoksa aklıma bile gelmio.ekmeklede aram yok fazla bazen kaçamaklar yapıorm.doktrm hiçbi sıkıntı görmedi