AyeglYaren Kızlar 14 haftalık hamileyim 13 kilo kadar kızım var bugün parkta yola koşarken onu kadırdım leke gibi biley oldu çok korktum biley olmuşmudur 😔
Bgmbgm AyeglYaren doktor daha iyi bilir tabii ama yorulunca lekelenme görülebilir bide siz kaldirmissiniz doktora giderseniz iciniz rahat eder benimde 2.gebeligim ilk oğlum 5 yaşında mecbur olarak kaldiriyorm yeri gelio
NaimeYilmaz AyeglYaren dün bir bayan agır kaldırdıgı için kanaması olmus acile gitti bebek rahme cok yaklasmıs agır kaldırdıgı ıcın. Gece hatanede yatırmıslar evde de sureklı yatıcakmıs. Dicegim su ıhmal etmeyn acile gidin 🙏
Rmyskrkus AyeglYaren oğlum iki buçuk yaşında 16 kilo benim oğlumu 1 hafta kaldırdım kayınbabam vefat etti eşşek gibi hizmet için koşturdum adet gibi kanama gördüm yinede tutundu yavrum çok şükür bünyeden bünyeye değişiyor bir git doktara sen
Tamam AyeglYaren doktora giderseniz tehlikeli bir durum varsa önlemini alır.Ama gitmezseniz ne iyi ya da kötü buradan kimse bilemez.Muayene olmanızı tavsiye ederim.İnşallah bir şey çıkmaz,geçmiş olsun
Mry Ben en son doktoruma sorduğumda kahverengi lekelenmeden korkma ama bi adet kanamasından fazla olursa hastaneye git demişti tabi sen doktoruna danışsan daha iyi olur
Sevda6767 Canım ben 11 haftalikken 8 kiloluk bir bebek taşımak zorunda kalmıştım. Ağrım olmuştu sonrasında kanama leke olmamıştı. Yine de doktora gitmiştim şükür bişey olmamıştı. İnşallah seninki de olmamıştır ama bence bi git görün sen de