Karakurt Kızlar 38+6 yım bugun doktor kontrolüm vardı 2 cm açıklığım varmış sizce ne zamana doğum yaparım nst için yarın gitçem
gezentianne Karakurt Valla 3 cm açıklığı olup 2 hafta bekleyen de oluyor 0 açılmayla ertesi gün sancısı tutan suyu gelen de.. Sanırım bunu yaşamadan bilemeyeceğiz kimseyi kıstas almayın akısına bırakın
Purple13 Karakurt 37. 2 cmdi 38 de 4 oldu 39 da hala 4tü açılmam durdu hareketler falan yapmıştım. Değişiyor yani. Hatta doktorum 2 cm açıklık olunca 10 gün içinde bekliyorum belli olmaz ama yinede demişti. Suni sancıyla başlatıldı doğumum. Değişiyor
Karakurt Purple13 gezentianne inş o kadar uzun sürmez 23 aylık oğlum var çünkü ilk doğumum sezeryandı bu normal olacak bakalım korku endişe hepsi var