Sevilay26 Bu sanırım kişiden kişiye değişen bir şey.
Cok memnun kalıp harika dogum yapan arkadasım da oldu,uyuşma cok oldugu için ıkınamayıp vakumla çekilen bebegi olan arkadasım da oldu..
Sonucta tıbbi bir müdahele,ben acı eşiğime göre o an karar vereceğim🙊