Merhabalar,
Ben 7 haftalık hamileyim. Bugün kalp atışlarını duyduk 130du. Ancak doktorum 11 mm boyunda kesenin yanında hematom yani kan pıhtısının oluştuğunu söyledi. Panik yapmamam, çokça görülen bir durum olduğunu söyledi. Progesteron kullanmaya başladım. Daha önce yaşayan var mı aranızda bu durumu?
insan ister istemez endişeleniyor..
herkese iyi günler