Trolices Merhabalar bayanlar bizde son 8 gün olarak gösteriyor uygulama ama bende ne bir ağrı nede bir belirti var sizde durumlar nasıl 😊
Trolices isimsizbebek Herhangi bir belirtiniz var mı sizinde yoksa benim gibi bi haber bekliyorsunuz 😅😁
isimsizbebek Trolices alt tarafta ağrım oluyor hareket ederken başka bir belirtim falan yok. Yarın kontrolüm var çatı muayenesi yapacak napcam diye düşünüyorum 🙄😂 bebeğimin boynunda bir tur kordon var doktorum normal doğum dedi ama bakalım artık ben kararsızım😂