Bebegimmmbnmmmm Kızlar lütfen dua edin bana bebegim saglıklı olsn saglıkla sıhatle hayırlısıyl kucagıma alayım kizlar bana ayetel kürsi okurmusnuz
Bebegimmmbnmmmm NaimeYilmaz oktora gittik kordon sarkması diye bebegin pletanstasında boluncuk gibi bişey vardi doktorum kordon sarkması dedi ama hastaneye yönlendirdi hastanedeki doktor kist var dedi suyun fazla dedi dowb sebdromlu olabilir dedi karnımdan su alacakdi aldirmadım ne olur bana dua edin saglıklı olsn bebegim bu mübarek günde bnada dua edin hayırlısıyla saglıklı sıhhatlı olsun bebegim
nciGerek Bebegimmmbnmmmm okudum bile. Allah bebeğinin sağlıkla ayıpsız kusursuz doğmasını nasip etsin inşallah.
MuratZeynepDiner Bebegimmmbnmmmm kaç haftalık gebesiniz??doktorlar en ufak şeyde hemen insanı korkutmaya bayılıyorlar Allahın izniyle bebeğiniz sağlıklıdır
MuratZeynepDiner Bebegimmmbnmmmm kist zamanla gecebilen birşey forumu oku herkeste var.su fazlalığıda aynı şekil hamur işini kıs,pirinc yeme tatlı yeme dengeli beslen suyun normale döner kistlerde bir kaç hafta içinde kaybolur inşallah bol bol dua et duanın açamacağı hiçbir kapı yoktır