Aslihan2 11 ocakta bende geçirdim kimyasal gebelik 1600 lerde olan değerim 4 gün sonra 186 e düşmüştü sonra hic gitmedim doktora üstüne hic adet görmedim 5 gündür adetim geçiyor uc gün ust uste test yaptim silikte olsa ikinci cizgiyi gördüm henüz gitmedim dr . Ama doktor kimyasal gebeliği dusuk yerine bile koymuyor