Kızlar 40+5 günlük hamileyim ne sancı var nede açılma 😞üstelik bu ikinci doğumum olucak nasipse ama ilk doğumum gibi bundada hiç açılma yok doktor yarın sabah yatış yapalım suni sancı ile başlatalım dedi çok korkuyorum lütfen dua edin bana açılma çabuk ilerlesin Hayırlısıyla çok kolay olsun doğumum 🙏🏻