Busrakivanc Mgtl kesinlikle depend, almamıstim ilk bas sonra çok Kanamam oldu eşim gidip aldı iyiki de aldı
Furelcag Mgtl valla ben ped almadım zira kanama çok fazla oluyor. Ben hasta bezi aldım ama külot gibi geçirilmedi çok rahatladım gerçekten hiç sızıntı olmadı.
saree Mgtl Baby&me marka aldım e bebekten ama kullanmadım. Çok kaba bir pet dogumdan sonra dikiş yerlerimi acıttı 🙄
Ebru-isil Depend aldım kullananlar memnun hem iç çamaşırı giymeden onu direkt giyip kullan at şeklinde kullanabiliyormussun.Kullanan kuzenim önermişti.Çamasır yerine direkt onu giydim attım sonra diye.
Ebru-isil Benimguzelkiziim 34 tl ye almıştım e bebekten ama Migros ve e bebekte indirime giriyor bazen.