tugce0606 Ben üni. devam ediyodum güzel sanatlarda, vizeler finaller hep çizim atolye gerektiriyordu...aynı zamanda 34. haftama kadar starbucksta müdür olarak çalıştım, yani müdür olarak çalışmama rağmen fiziken çok yorucu oluyordu..İşe gitmemin sebebide okul masraflarımı kendim karşılamak içindi eşim zorlamamı istemesede benim içim el vermedi, bir günüm şöyle geçiyordu 7-12 atolye, 14-20:00 iş, daha sonrasında ev temizlik yemek :))) Ama başardım :) Şuan 39. haftamdayım okulun 2. dönemini dondurdum bebeğime bakabilmek için, yapabilirsin, hele eşin anlayışlıysa ohooo... bu tempoda temizliğimi yemeğimi yapamadığım zamanlar çoooook oldu 😂 ama eşim hiç mırın kırın etmedi aksine kalktı bize bi yumurta kırdı 😊 Biz kadınlar çok güçlüyüz, eminim başarıcaksın