Mom46 Kızlar 26.haftama gircem hamileliğimin başından beri hiç gögüs hassasiyeti yaşamadım ağrı sızı vs. aksine göğüs ucum pamuk gibi yumuşacık ve kapkara oldu 😅18.haftamdan beride sıvı geliyor sizce göğüs hassasiyeti 30lu haftalardan sonramı oluyor acaba
Deletedmom137 Mom46 benim ilk haftamdan beri var tabi ara sıra gidip gelıyor herkes farklıdır canım daha iyi ya işte 😂
Dkktlbsra Mom46 ilk zamanlarm çok fazla oldu 5 buçuk aydan sonra kesildi hassasiyet 34 haftadayım şuan dediğin gibi pamuk gibi herkeste bir olmuyor demekki😊
tugbaayaz Mom46 ben hamileligimin en başından beri cekiyorum bu hassasiyeti bazen dokunamıyorum bile ucu kaşınıyor akinti oluyor şuan daha sadece 13 haftalık hamileyim bide çok sıkıntılı bisey
Bsrlmnemr Deletedmom137 tam aradığım yorumu buldum bende 9. Haftaya girmek üzereyim bugün göğüslerim normale döndü sanki ondan önce ağrısı oluyordu şişliği falanda vardı ama bugün normale döndü.. Fakat mide bulantım vardı sabah o sebeple bişi yoktur diye kendimi oyalıyorum.. Normal mi ki
Mom46 Bezelyeveannesi çatlak zordurr yaa😐çok şükür bende çatlakta yok çatlakların için badem yağı sür bnce rahatlatır biraz
Mom46 Aselannesi_85 aynen yaa bu durumdan çok memnunum ama acaba ileriki haftalarda çatlak ağrı felan olurmu diye merak ediyorum
Aselannesi_85 Mom46 valla benim memnuniyetten ziyade korkuyorum, acaba böyle giderde sütün olmazmı diye (Allah korusun) 😔
Mom46 tugbaayaz zordur canm bnm arkadaşlarda hep çekiyor kanayana kadar kaşıyolar çok şükür bnm bir sıkıntım yok inşlhda olmaz 🤲🏻
tugbaayaz Mom46 inşallah olmaz inan duşta bile suyu direk gogusume değdiremiyorum onda bile acır mi yaa bi ara aglicaktim o raddeye geldim hala devam çok zor 😥🙁🙁