Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim kasılmalarım var çok kasılıyor göbegim karnım ve bebegim çok haraketli sürekli vuruyor bi yere toplanıyor bası asagıda dönmüştü bebegim daha önce progestan kullandım 33 haftada bıraktırdı doktorum kilosu falan herseyi iyi diye sizce dogum mu yaklasıyor göbegim de indi asagıya ve akıntım çogaldı