Merhaba Kızlar ,
Dün Hamile olduğumu öğrendim bunun için çok mutluyum. Kan değerim 174.37 çıktı sanırım geç döllenme. Size iki sorum var dün doktora söylemeyi unuttum geçen hafta kan tahlili yaptırdığımda kanım 9.7 çıkmıştı bunun için ne yiyip içeyim hemen kan ilacı veriyor mu doktorlar. Bir de folic asit olarak öneriniz varmı ?