Gulsevin biz de aynı mantıkla yaptırdık ama bence sakın yaptırmayın. 2 li testi bi yaptırın önce. Sıkıntı çıkmazsa normal sürece devam edin. Bize de bir doktor ikili doğru çıkmıyor fetal dna yaptırın dedi. Eşim de pimpirikli olduğu için yaptırdık ama sonra tekrar kendi doktoruma gittiğimde çok kızdı. İkili test 20 yıldır var her şeyini biliyoruz bu testin, ama fetal dna için aynı şeyi söyleyemez çok yeni daha dedi. Yani evet daha kesin sonuç veriyor ama şu an 2li 3 lü testleri bırakıp buna geçmeliyiz gibi bişey söz konusu değil dedi. Artı bir de sonuç vermeme ihtimali var bu testin çünkü anne kanında bebeğe air dna aranıyor. Eğer yeterli dna bulunamazsa sonuç alınamıyor. Böyle bir durumda paranızı büyük ihtimalle geri alıyorsunuz ama elinizde bir test sonucu olmamış oluyor ve muhtemelen 2 li test haftanız da geçmiş oluyor.