Kızlar 28. Haftamda bu teşhisle 10 gün hastanede yattm suyum az..ama çok şükür 33+3 e kadr geldik doktorum en son 3 gün önce 2 kg olduğunu ve gelişiminin iyi olduğunu söyledi
Benim sorum bu şekilde olup doğum yapan yada daha ileriki haftalara kadar gidebilen var mı
Çok üzgünüm eşimde yanımda degl kendi kendime ugrasyorm