Dunden berli hastayım doktora gittim acildeki kafın doğumamı gidim dedim yok dahileye git dedi gittim kalp grafiği çektirdi tansiyon bakıldı kalp grafiğinde çarpıntı cıktı öyle olunca bana kendisi grip için ilaç yazdı kalp doktoruna gönderdi kalp doktoru evet var ama çok değil genede kontrol edelim dedi holter taktı bugün çıkıcak geri ama öksürük var şurup verdi dahiliyeci antibiyotik ve mide koruyucu bende tek surubu kullanmıyorum dün hastaneden geldim akıntı vardı bugünde gittiğimde koyu sarı akıntı geldi bişey olurmu sizce ama doktor b tibi ilaçlar gönül rahatlıyla kullana bilirsin dedi