Ddk çok birşey almadım şuan işin acigi. Zaten çabucak buyuyorkar. Hastane çıkışı aldım bı tane. 5 tane felan altlı üstlü takım aldim.3 4 tanede tulum aldim. Ama içine zıbıni biraz fazla aldim. Beşik, banyo küveti kovası havlusu emzik biberon puset çanta felan aldık. Ufak tefek şeyler kaldi. Babynest alsam mı çok kararsızım