Bus_ak18 Kızlar dün post açmıstım bilen bilir. Biraz önce ovulasyon testi yaptım. İlk idrarla yapılmıyo muydu ? Adete 2 gün kaldı kopkoyu yardım edin 🤲
Bde Bus_ak18 ilk idrarla yapılmıyor canım bende kullandım 1 yada iki saat öncesinde sıvı alımını kesmen gerekiyor
Slna Canim gebe olma ihtimalin var eger 2 gub kala koyu çıkıyorsa.. bi gebelik testi yaosaydin neden yapmadın
Bus_ak18 Slna eşim almamış canım ya eczabe uzak. Öğleden sonra almaya gideblcem anca. Şimdi ilk idrarımla yaptım ama ondanmı koyu lh öğlen aktif olur dio ama ikinci kopkoyu benim😐
Slna Bus_ak18 aynen gebelik bakmak icin de olsa lh testlerini oglrn yapin diyorlar. Oglen tekrarla yinr ayni koyulukta cikarsa gebelik testi al bence
Bus_ak18 Slna gebelikde sabah yapın diolar ovulasyonda ilk idrarla çıkmama imkanı olabliyoms. İnşalalh öğlen test alablrsm yapcam kuzum saol💚
Ecmelbeyza Bus_ak18 ovulasyon ilk idrarla olmuyor 🤭içinde yoğun lh olur yumurtlama görmek isteyenler için şaşırtır diye. Ama betahcg ilk idrarla olur onda da emin olmak için koyu çıksın diye
Ecmelbeyza Bus_ak18 Hayırlı olsuuuun 🥰💕💕💕🤗maşallah darısı da bana da dua et nolur bu ay olsun benim de