Edaliiii aynen canim annem calisiyo ilk kizimda dogumda memleketteydim esim 10 gunlukken geri evimize getirdi beni hani memleket kalabalik gelen giden eksik olmaz sende ccukda mahvolursun dedi esim mikrop ne kaparsiniz dedi zaten normal dogum yapmistim hemen ayaklanmistim dogumdan sonra annem calistigi icin gelemedi yanimda annemde kayinvalideme sen git daha bilmiyo ilk cocugu korkar filan dedi bide esim ozmanlar gece de calisiyodu kayonvalidem gidip bi hocaya okutalim bisi olmaz dedi resmen geceleri uyumadim hic oyle gunduz esim gelimce uyudum cunki bi kac ker korkutmuslardi hani derler ya kirka kadar korkuturlar diye illaki duymussundur canim esimde annesi gelmiycegi icin hic israr bile etmedi cikti evimize geldik