mrs_aslannnn Kızlar e bebeğin bebek arabasını kullananlar alanlar var mı? Bebek arabaları cok pahalı kararsız kaldım casual cadillac ile arasında hangisini almalıyım bilmiyorum ama 1000 tlden fazlada para vermek istemiyorum
Prenses001 mrs_aslannnn casual cadillac 2000 tl 1000 tl den fazla veremiyorsunuz sanırım veremeyecekseniz neden ikisi arasında kaldınız ebebeğin arabasıda güzel ebebeğin kendi ürünlerinden kötü olanını görmedim henüz fiyatı travel sistemlere göre çok iyi görünümde öyle.
Happypregnat Biz McRae mc5554 exclusive travel sistemini aldık daha görmedim kargoda ama güzele benziyor bence de çok para vermd 694:90 TL'ye aldık GittiGidiyor dan artmış mı bilmiyorum
mrs_aslannnn Prenses001 Casal dediğim araba e ebebek subat indirimiyle 1560 tlye falan düşcek alamayacagımdan değil sadece 1000 tlden fazla vermek istemiyorum ama kimse memnun değilsede casual almayı düşünüyorum e bebegın arabası ne kadar güvenilir ne kadar iyi bilmediğim için sordum
Prenses001 mrs_aslannnn anladım canım aynı tarz arabaya zaten aynı işlevdeyse 2 katı vermek saçma.Evet o zaman iyi indirime giriyor. Ebebek arabası için sadece içi çok dar yazanları görmüştüm ama baya da memnun olan var içi geniş yazanıda gördüm bende onu düşünüyorum ama aslında asıl istediğim başka bir model üretimi şu an yoksa bende ebebek arabası alacağım. Kendi sitesinden yorumlarını okudun mu ?
Papatyakalplikadin mrs_aslannnn canım 17 şubatta cadillac air indirime giriyor ben ayırttım onu alıcam. Zaten airle arasında çok fark yok kullanım olarak ikisi de çok güzel, sadece aparat ve deri kumaş farkı var. Henüz kullanmadım ama ben aşırı beğendim :)
SenaUysal Merhabalar, sohbet açılalı 1 yıl olmuş. Canyon alıp kullanan anneler memnun musunuz bende düşünüyorum canyon almayı. Cevaplarsanız sevinirim Papatyakalplikadin mrs_aslannnn Prenses001