Uysalbebek ben 33. Haftadayım istemsiz bana da oluyor malesef 🙄 Engel olamıyorum gerinme hissi gibi bir şey doktora söylediğimde de magnezyum takviyesi öneriyor sadece ama geçtiğini söyleyemem 🤷🏻♀️ Bebişe bir etkisi yok sanırım bir sıkıntımız yok çok şükür ama yaklaşık 20. Haftalardan beri böyleyim ben de