Kızlar ben 10 haftalık hamileyim dün çok yordum kendimi sırtımın Sağ tarafı ağrıdı topallıyordum sonra misafirler falan gitti yatağa uzandım tam soluma dönecektir ki karnımın Sağ tarafında öyle bir ağrı mı desem kramp mı desem çok kötü oldu ağladım o acıyla eşim hareket falan etme dedi sonra geçti hastaneye gitmem gerekiyor mu bilmiyorum çok korktum yardımcı olun lütfen