BengisuGk bebek böbreğe baskı yapıyorsa böbrek gereğinden fazla büyür böbreğe nefroston takarlar ama mümkün olduğunca taktırmamaya çalışmanızı öneririm biliyorum çok dayanılmaz bir ağrı fakat nefroston takıldığında delinen bölge enfeksiyon kapıyor ve o daha kötü birşey kana mikrop karışıyor kolay kolayda gitmiyor. O mikropta Ateş,sıcak ve soğuk basması titremeler vs. Yapıyor. hastaneden çıkamazsınız doktorlarda bişey yapamıyor serum bağlayıp gönderiyorlar ki o süreçde yeni doğum yapmış olucaksınız kendinizden bebeğinizi düşünmeye mecaliniz olmayacak. Korkutmak istemezdim sizi ama bilgilendirmek istedim. Yani nefrostonsa eğer bahsettiğiniz şey hiçde iyi bişey değil allahın izniyle bebeğiniz vakitlice doğarda sizde o aleti taktırmak zorunda kalmazsınız