3 gündür bendrde var benimki bayağı ağrı yapınca cerraha gittim krem verdi bayağı yumuşatıyo ağrısını alıyo valla şükür kendi doktoruma da danıştm sıcak suya otur dedi o kremi kullan dedi ağrı kesici krem basur için
Hamilelikten dolayı olmuş çünkü bende hiç basur olmadı bu yaşıma kadar
Ama önemli bişey düşük tehlikesi olan veya kanaması yada kahverengi akıntısı olan bu sıcak su işini yapamaz dedi doktorum çünkü rahmi açıyo sıcak