Miniminilina Arkadaşlar parmak eklemlerim çok ağrıyor.kıvırırken ve sıkarken zorlanıyorum.35+1 olduk.bu haftalarda normal mi bu agrılar?
Mzeynepp Miniminilina bende de 1 haftadır var 31 haftalığım ben de. Eklem agrısı başlığını görünce acaba aynı şikayet mi diye baktım. Ben de mormal mi diye merak ediyordum, yalnız değilmişim.
Miniminilina Mzeynepp aynen gece uyanınca kitlenmiş gibi eklemlerim.biz nerede hata yapıyoruz böyle oluyor?
Adabahar Benim sade parmaklarım değil dirseklerim omuz eklemlerim bileklerim bile ağrıyordu magnezyum içtiğimden beri geçti çok şükür 🙏