14+4 haftalık gebeyim ve 2,7 kilo almışım çok diil mi yaa😢 moralim bozuldu, gebeliğimin basında çok iştah artışım olmustu ama onda bile et canım istiyordu sürekli, tatlı abur cubur vs hic alışkanlığım yok. Şu an o iştahımda kayboldu normal besleniyorum hamurişi ws yemiyorum, 2 adet meyve yiyorum günde, neden böyle oldu 😭