Ben 32.de ayrılacağım canım. 1.si işe geri dönmeyeceğim. 2.si bel fıtığım var bel ağrısı ve kaburga ağrısı beni çok zorluyor. 3.sü ayakta çalıştığım bir işim var. Eğer senin işin daha sakinse, ekstra bir sıkıntın yoksa çalışabilir al istediğin zaman bozdurursun.