GlcanUyank Merhaba hanımlar 26 haftalık olduk bugün doktora kontrole gittim 840 gr olmuş sizce iyimi sizinkilerin nasıl ?
BurhanRabiaetin Gayet iyi bence 27 haftalıkken 875 lerde olası gerekirken sızınkı 26 haftalık maşallah.
GlcanUyank 1PrensAnnesiii aman bacım dikkat et ye ye nereye kadar yine doymuyoruz yine doymuyoruz 😀allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Pinarsalih Zeynepmom çok şükür çalışmama rağmen sıkıntı yaşamıyorum sadece iş çıkışı eve gelince hafif bel agrısı oluyo o da normal ayakta kalmaktan kasılma derken şu ana kadar kasılma adına da bişey yaşamadım 🙏🏻
Basak24 Zeynepmom ama bende çok kilo almışım ondan oluyor sanırım 😂 Mutlaka hergün muz kaşar süt içiyorum tavsiye ederim