Doğrusu insanların neler yaşadıklarını merak ediyorum yeri geldi hastanede yatmak zorunda olduğum geceler oldu ne ebeler ne hemşirelerden asla böyle bir tutum görmedim hatta orada tanışıp arkadaş olduklarım bile oldu😂 tutumlarından rahatsız iseler dünya para veriyoruz anında şikayet etsinler ben olsam öyle yapardım, azer hanım için de geçerli bu, ne hakla bizi azarlayacak ne haddine yani. Kimse buna izin vermemeli. Azer hanımın laubali çok soru soran insanlara tahammülü olmadığını biliyorum ama beni hep güleryüzle karşıladı enerjimiz hep çok iyiydi, bazı şeyler karşılıklı. En az 10 tane arkadaşım doğum yaptı o hastanede hepsi de çok mutlu ayrıldı bazı şeylerin karalama olduğunu düşünüyorum, çünkü biz ateşimiz çıksa o hastaneye gidiyoruz en ufak bir sorun yaşamıyoruz