Sormak istediğiniz varsa kızlar epidural yaodim 3.5 da evden cikdim sanci ile 6.30 da doğurdum şükür bal oğlum a kavusd rabbim sizde kolaylık versin geldiğimde 6 7 cm açıklığın vardı ve bebgim doğduğunda boynunda iki kez kordon dolanması olmusdu şükür bişey olmadi