simsekkiz8 nurellaam ayniyiz canim 29+1 mi sendede? Daha bisey yapamadim ben bi kac parca kiyafet disinda😢 bu ay hall edicem insaallah
spiker_anne nurellaam hamd olsun hazirliklar bitti bizim şuan taşınma işimiz var bi odasini kurmak kaldı, birde bez ve islak mendil stoğunu yapcam sonra beklemedeyiz 32+5 💙👶
Zuleyhaaslan nurellaam 31+6 olduk sadece odamız kaldı ufak tefek ihtiyaçlar bide 🥰 Kıyafetlerine zaman yıkamayı ve hastane çantasını ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuz ?
SedaveSusam nurellaam 30+2 olduk herşeyimiz duruyo bu aralar yatakla ayrılamıyoruz sanki 1. Trimestere geri döndük
Feridearslantas1 simsekkiz8 30+1 inan bende daha bisey almadim bi kac kiyafet disinda bu ay halledicem🥰🌸
nurellaam Feridearslantas1 aynıyız:)) Allah işinizi kolaylaştırsin:) spiker_anne ben dolapla anne yanı beşik aldım:)
spiker_anne nurellaam ooo tabii erken doğum riski yüzünden 10 gün yattim hastanede simdi 1 ay hic ayağa kalkmamam lazim şuan doğum kanalina baski yapiyor doğmak için 36 ya kadar tutmaya çalışıyoruz, sancı kesici, ciger gelistiricileri yapildi bekliyoruz 🥳💙
Feridearslantas1 nurellaam 28 haftalikken gitmistim kontrole makat gelisliydi daha donmemisti bebek son gune kadar done biliyormus😊
2020_Annecik 32 haftalığım henüz bir hazırlığım yok eksiklerimiz var alınacaklar var bakalım haftasonu halletmeyi düşünüyorum
Mirayveannesi 2020_Annecik bizde 32+0 olduk bugün yarın 33 .u haftamizin içine gircez nasipse herseyimz tammladik bı yıkayıp ütülemek kaldı hayırlısıyla gelseler🙂
nurellaam spiker_anne bu da sıkıntı o zaman ya ben acele ediyorum Rabb'im sağlıkla kucağimiza almayı nasip etsin:))
spiker_anne nurellaam aman aman hic acele etme valla bas aşağı durunca da dert sürekli lekelenmem var dogum kanalini acmaya calisiyo, haaa ama tek guzel tarafi hareketleri daha sert ve daha belirgin poposu yukarda olduğu icin😍
Ruhsuz Feridearslantas1 Benimde halen makat geliş 28+3 günlüğüm ayy benim de döner İnsAllah normal doğum çok istiyorum
nurellaam Zuleyhaaslan kendi lohusa pijama takımimi vs haftaya alayım diyorum bebeğinkileri de haftaya yıkarım ütulerim yavaş yavaş inşallah:) 32ye kadar bitirmek istiyorum nasip olursa