Kızlar merhaba bizde mezun olduk dün itibari ile pazartesi kontrole diye gelip sorunlarla karşılaşınca napıcağımı şaşırdım doktorum suyunun azaldığını ve plesantanın kendini yaşlandırmya başladığını söyleyip beni hastaneye yatırdı eşimi aradım iki gözüm iki çeşme hemen geldi annemleri aradım aynı şekilde kızkardeşimle babam çıkıp geldiler pazartesi sorunsuz geçti antibiyotik bebek için ciğer geliştiriciler derken o gece bitti salı sabahı bebeğimde sorun yoktu hareketlerinde falan öğlen nst ye bağladılar ve bebeğimin kalbinin durmak üzere oldugunu öğrendik apar topar sezeryana alındım bebeğimi kurtardılar suan yanımda yatıyor bende onu izliyorum 37 haftalık ve cok küçük suan plesanta onu beslemediği için çok korkuttu annesini ama çok tatlı bişi minnacık olmasına rağmen yaşamak için nasıl kuvvet gösteriyor anlatamam tek dileğim sağlıklı bir şekilde büyümesi Allah kimseye bunları yaşamadan bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin kısa anlatmaya çalıştım umarımda öyle olmuştur 😊😊😊 görüşmek üzere