Dolunay04 20haftalık hamişim Rabbım nasip ederse bir kızım olucak adını dolunay koyucaz ama ben ek bir isim de koymak istiyoruz sizce ne koysak
Mervemervee Dolunay04 soy ismin kısa galiba.Isim biraz uzun ondan sordum. Isım çok güzel ama farklı.Tek başına bile kullanılabilir.😉
Dilekdmr Benimde kızm olsaydı dolunay istiyodum bizim evlenmeden önce düşünmüştük tek koyun bence daha tatlış😊