Arkadaşlar 34 haftaligim dün başıma gelmeyen kalmadı çok stresli bir gün yaşadım asansörde kaldım 2. Annemle tartıştım derken baya canım sıkıldı kendimi kastim anlaticak kimsem olmadığı için içime attım ve sürekli bebek kendini kasiyordu hastaneye gittim nst ye bağladılar sancılarım çıktı ondan sonra serum taktılar doktor serum takıldıktan sonra yine net gorucem dedi serumdan sonra yine gittik bu sefer çok sıklıkla çıktı sancım nst deki kadin bile bebeğin beklemez dedi nst sonucunu gösterdim seni direk müşade altına almanız lazım dediler sancılarım oldu icin doktorumda ilk muaynemi yaptığında diyodu vajinal akintin çok fazla alttan muayene ettiğinde böyle giderse sonuçlarına bakarım seni sezeryana alırım erken doğum yaparsın dedi bu 2. Gebeligim ilk gebeligimde de erken doğum yapmıştım 35 haftada bebeğin suyu sinirdaymis ben suyunu geldiğini hisetmemisim bebek baya kendini kasiyordu sonra sancım siklasinca hemen hastaneye gittiğimizde hemen sezeryana aldılar solunum sıkıntısı çektiği için oğluşum kuveze girdi 8 gün kalması yoğun bakımda yine aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyorum hanımlar karnım taş gibi oluyor sizce gitmelimiyim sancıları ben çok hissedemiyirum ama nst de çıkıyor hastane müsade altında tutucakti maddi açıdan kabul edemedim günlüğü 800 lira dedi bizde kabul etmeyince bebeğe bişey olursa biz mahsur kabul etmiyoruz dedi kimza atirdi gece öylece evimize geldik eşime dedim sancım siklasirsa hemen gideriz diye şuanda da korkuyorum ciğer gelistici olduk 1 doz vurdular ama hala çok korkuyorum karnimin taş kesilmesinden....😣😣😣