Minikkalp4167 benimde bebegım 36+3 oldu 2.800 bende ya bugun yada cuma gunu alıcak doguma cunku 2 haftadır sancı cekıyorım bana da kucuk dedi ama simdi kilosu ideal dedi birazdan kontrole gıdıcem canım nesguit ye bol bol benimde 35 haftalık Ken 2.200 Dü bne pekmez nesguit cok yedim ceviz cok yedim 1 haftada normale dondu cok sukur