@Tumurcuq Rahim ağzım 27 mm diye mi erken doğum dedi? 19. Haftamda 27 mm di rahim ağzım 30. Haftayı göremezsin, bebeğini kaybedersin dediler ne saçma sapan acılar çektim iki göz iki çeşme hastahane değiştirdim. Gittiğim doktorum seni çok korkutmuşlar dedi 27 mm çok da kötü değil dedi. Progestan ilaç kullandım ki hala kullanıyprum sabah akşam, bi gün kalsiyum bi gün magnezyum kullandım 34. Haftamı bitirmek üzereyim. Kendini strese sokma sakın. Ayrıca sürekli de yatmadım, biz şehir dışımda oturuyoruz ailelerimizde çok uzak her işimi kendim gördüm hala görüyorum evvel allah hiç de bişiy olmadı