Candyy canım bende bir ara antibiyotik kullanmıştım bende hissedememiştim doktora gitmiştim, ilaç uyku yapmış çocuğa dedi gayet iyi demişti, iyidir canım içini ferah tut. Posizyonda değiştirmiş olabilir benimkide bu ara rahim kısmına vuruyor orada hissediyorum bende